شهدای گران‌قدر دفاع مقدس هنرمندانی اند که نواختن ساز خلقت را به‌ درستی آموختند.

س 1394/07/07 - 10:21
تصویر
یادواره 28 شهید زن استان مازندران، شهدای غواص و شهید طیبه واعظی و شهید نادرمهدوی شهدای شاخص سال 94 روز پنجشنبه 12 شهریور ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در بابلسر برگزار شد.

 حجت الاسلام علی اصغر دشتی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: شهدای گران‌قدر دفاع مقدس هنرمندانی هستند که نواختن ساز خلقت را به‌درستی آموختند.
وی، تصریح کرد: احترام و ارج نهادن به مقام شهدا و عزت ما به‌واسطه ارتباط با شهدای گران‌قدر دفاع مقدس به دلیل هنرمندی آنان است. یکی از عظمت شهدای گران‌قدر حرکت شهدا در مسیر سرخ شهادت و کسب رضای خداوند متعال است.
این استاد حوزه و دانشگاه، گفت: شهدای گران‌قدر دفاع مقدس دارای سه هنر شاخص هستند که سبب برتری آنان نسبت به سایر مخلوقات خداوند متعال شده است.
وی پذیرندگی، رزمندگی و فرماندهی را سه هنر شاخص شهدای گران‌قدر ذکر کرد و گفت: شهدای ما در پذیرش انقلاب و فرهنگ عاشورای حسینی یک پذیرنده واقعی بودند.
این استاد حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: شهدای پرافتخار انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نماد واقعی و بی‌نظیر تاریخ به شمار می‌روند که در اعتلای فرهنگ اسلامی ایران به مقام شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/