برگزاری سیر نمایشگاهی نقش و توانمندی های زنان در حاشیه کنگره 12 هزار شهید استان تهران

د 1403/05/01 - 10:27
عکس
نمایشگاه نقش و توانمندی های زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پشتیبانی جنگ در حاشیه کنگره 12 هزار شهید استان تهران برگزار می گردد.

به گزارش سایت زنان شهید - کمیته ی امور بانوان کنگره12 هزار شهید استان تهران با دبیری بسیج جامعه زنان استان تهران در راستای کنگره 12 هزار شهید، اقدام به برگزاری نمایشگاه نقش و توانمندی های زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پشتیبانی جنگ می نماید.   

این نمایشگاه شامل 13 غرفه با عناوینی همچون اسوه های مقاومت، خیاطان بی ریا، بسته های ایثار، گردان نانواها، حوض خون، دفاع زنانه، درمانگر زخم ها، دیدم که جانم می رود، بانوان صبور، حماسه دیروز تا امروز و به روایت تصویر برگزار می گردد. 

کمیته امور بانوان این کنگره نیز از سال۱۴۰۱ با شناسایی ۶۲ شهیده زن در سطح استان تهران و مصاحبه با خانواده های آنان شروع به کار نمود. 

این کمیته اقدامات موثری در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بویژه نقش شهدای زن در انقلاب اسلامی و تجلیل از مادران و همسران شهدا داشته است. 

دیدار با خانواده ی شهدای زن و همچنین تجلیل از مادران و همسران شهدای مرد نیز در دستور کار کمیته قرار گرفت و بیش از ۱۴ یادواره ی بزرگ شهرستانی برای شهدای زن سال گذشته در سطح شهرستان ها برگزار گردید  برگزار گردید وهمایش های مادران قهرمان پرور در راستای تجلیل از مادران شهدا در سطح شهرستان ها انجام پذیرفت.  

انتهای پیام / 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.