بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی

ج 1401/10/09 - 10:56
موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر از ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد.

به گزارش سایت زنان شهید، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی، بار دیگر بر صیانت مستمر از ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرده و حرکت حول محور ولایت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تنها راه اعتلا، پیشرفت و سربلندی کشور می‌داند.

متن بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَاأَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَطِیعُواْاللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ…»(سوره مبارکه نساء :59)

نهم دی ماه یکی از روزهای پر افتخار و درخشان در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است. روزی که مردم بصیر، فهیم و موقعیت‌شناس کشور با حضور تاریخ‌ساز خود در صحنه بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته و پیوند ناگسستنی خود با ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشیدند. حضور حماسی و میلیونی مردم در این روز تیر خلاصی بود بر پیکر نیمه جان فتنه‌گرانی که در طول بیش از چهار دهه از حیات انقلاب اسلامی ایران از هیچ کوششی برای ضربه زدن به ملت و خدشه دار کردن چهره انقلاب مضایقه نکرده بودند.

 

حماسه نهم دی مهر تائیدی بود بر مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انزجار ملت از فتنه جویان داخلی و خارجی.

آری 9دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

اکنون از پس از گذشت 13 سال از آن روز تاریخی، نظام جمهوری اسلام ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و وحدت و بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران دارای ثبات، امنیت، عزت واقتدار مثال زدنی درجهان است که همین امر موجب شده تا دیگر هیچ قدرتی به خود جرات تعدی و تعرض به آن را ندهد.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی، بار دیگر بر صیانت مستمر از ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرده و حرکت حول محور ولایت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تنها راه اعتلا، پیشرفت و سربلندی کشور می‌داند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.