شهید فریبا بهرام‌ نژاد

پ 1399/08/08 - 15:30
مراد

مراد بهرام‌نژاد پدر این شهید سلامت  به بیان خاطرات و معرفی شخصیت این شهید مدافع سلامت پرداخت، هر چند دلتنگی پدر شهید با بلور اشک بی‌صدا فریاد می‌زند.

پدر شهید مدافع سلامت فریبا بهرام نژاد در مورد ویژگی‌های اخلاقی این شهید گفت:  وی همیشه در خدمت مردم بود و از هیچ کمکی به افراد دریغ نمی‌کرد و کمک به نیازمندان از مولفه‌های اخلاقی دخترم به شمار می‌رفت و هیچ وقت نگران خودش نبود، ایثار و از خودگذشتگی در بند بند وجودش جای گرفته بود.

 

 وی با اشاره به اینکه بهرام‌نژاد از همان ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا حضور خیلی پررنگی در بیمارستان کنگاور داشت عنوان کرد: وی همیشه آرزوی شهادت می‌کرد و می‌گفت چه خدمتی بالاتر از اینکه به مردم  خدمت کنم و زمانی که ما به وی می‌گفتیم در این شرایط مرخصی بگیرد و فعالیت خود را کمتر کنید می‌گفت در این شرایط مردم به ما نیاز دارند.

بهرام‌نژاد با بیان اینکه او بر این عقیده بود که در این عرصه مردم به شدت به کمک نیاز دارند بیان کرد: دخترم همواره آرزوی شهادت در راه اسلام و دفاع از نظام داشت و به مدافعان سلامت و کار در این حوزه علاقه بسیار زیادی داشت و دخترم از جمله پرستارانی بود که مردم برایش بسیار اهمیت داشت.

وی ضمن اشاره به خدمات بی‌وقفه کادر درمان عنوان کرد: از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به واسطه تلاش‌های بی‌وقفه تشکر می‌کنم و از تمامی افرادی که به طریق مختلف ابراز همدردی کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم و از تمامی مردم درخواست دارم در منزل بمانند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.