یادواره شهدای زن استان مازندران

پ 1394/06/12 - 11:16
تصویر

یادواره 28 شهید زن استان به همراه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای غواص، با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا در بابلسر برگزار شد.

به گزارش سایت زنان شهید از بابلسر، یادواره 28 شهید زن مازندران، شهدای غواص و شهدای شاخص سال 94 با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان در سپاه ناحیه بابلسر برگزار شد.

حجت الاسلام علی اصغر دشتی, استاد حوزه و دانشگاه امروز در این مراسم شهدا گفت: شهدای گرانقدر دفاع مقدس هنرمندانی هستند که نواختن ساز خلقت را به درستی آموختند.

وی افزود: خلقت انسان به تنهایی سبب افتخار نبوده و آنچه به این خلقت ارزش و اعتبار می‌بخشد هنرها و ابزاری است که خداوند متعال به صورت رایگان و بی منت در اختیار موجودات هستی قرار داده است.

این استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: اصل خلقت ما سبب ستایش است اما آنچه موجب افتخار می‌شود، وجود انسانی است که در صورت رسیدن به مقام والای خلقت ارزشمند می‌شود.

دشتی، بیان داشت: احترام شهدا و عزت ما به واسطه اتصال با شهدای گرانقدر دفاع مقدس به دلیل هنرمندی آنان است.

وی افزود: یکی از دلایل عزت و عظمت شهدای گرانقدر دفاع مقدس، حرکت شهدا در مسیر سرخ شهادت و کسب رضای خداوند متعال است.

استاد حوزه و دانشگاه، گفت: شهدای گرانقدر دفاع مقدس دارای سه هنر شاخص هستند که سبب برتری آنان نسبت به سایر مخلوقات خداوند متعال شده است.

دشتی، با بیان اینکه پذیرندگی، رزمندگی و فرماندهی به عنوان 3 هنر شاخص شهدا است، گفت: شهدای ما در پذیرش انقلاب و فرهنگ عاشورای حسینی یک پذیرنده واقعی بودند.

استاد حوزه و دانشگاه، افزود: شهدای گرانقدر دفاع مقدس با یافتن عشق‌های واقعی و حقیقی به عنوان فرماندهان مثال زدنی در تاریخ هستند که در راستای برافراشتن و استحکام ستون‌های اسلام و انقلاب اسلامی ایران به مقام شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ع