آتش به اختیار بودن در رسانه به معنای دوری از قبیله‌گرایی است

ی 1396/03/21 - 05:12
 آتش به اختیار بودن در رسانه به معنای دوری از قبیله‌گرایی است
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: آتش به اختیار بودن در رسانه‌ها به معنای دوری از قبیله‌گرایی و مقابله با خوی اشرافیگری است.

به گزارش سایت" زنان شهید " به نقل از دفاع پرس، «مسعود بصیری» مسئول سازمان بسیج رسانه در مراسم ضیافتی که شب گذشته در کافه خبر برگزار شد، ضمن تشکر از فعالیت ارزنده اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها در شرایط فعلی نقش روشنگر و هدایت کننده جامعه را به سمت و سوی درست و صحیح برعهده دارند.

بصیری با بیان اینکه آتش به اختیار بودن در رسانه ها به معنای دوری از قبیله گرایی و مقابله با خوی اشرافیگری است، گفت: کسانی که در حوزه رسانه فعالیت می کنند دارای ارزش زیادی هستند، به دلیل  اینکه سنگین ترین وظیفه یعنی «آگاه سازی و روشنگری» را در جامعه برعهده دارند.

وی افزود: در اهمیت ماه مبارک رمضان همین بس که حتی خواب هم در این ایام ماه مبارک دارای پاداش اخروی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: شب های قدر دارای منزلت بالایی است و هر سال شب های قدر قرآن نازل می شود و این نشان دهنده اهمیت بالای ابن شب های عزیز است.

وی عنوان کرد: جدای از اینکه ما طاعت و عبادات خود را انجام می دهیم حتی خدمت کردن به مردم و تعلیم دادن به آنها و همچنین روشنگری به مردم بسیار مهم و با ارزش است و از سوی خداوند متعال پاداش دارد.

بصیری گفت: در آموزه های دینی آمده است که روشنگری و اطلاع رسانی در جامعه اهمیت دارد و این مهم را رسانه ها به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی می کنند، همانند یک نورافکن روشنایی می بخشنند و همه چیز را هویدا می کنند.

انتهای پیام/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.