احمدي نژاد: نوك تيز حركت بيداري اسلامي بايد عليه نظام صهيونيستي باشد

چ 1391/04/21 - 19:28
اجلاس جهاني "زنان و بيداري اسلامي" با حضور "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري ۱۵۰۰ نفر از زنان فعال در عرصه هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي امروز در تهران آغاز به كار كرد.

"محمود احمدي نژاد" رئيس جمهور اسلامي ايران در مراسم افتتاحيه اين اجلاس با طرح اين سؤال كه چه اتفاقي افتاده و كجاي كار ناقص است كه نيازمند بيداري و تحول هستيم ؟ گفت: پاسخ روشن است خداي متعال انسان ها را براي زندگي عزتمند و سرشار از كمال و معنويت خلق كرده است، خدا انسان ها را خلق نكرده است

كه در حقارت ، ذلت ، تبعيض ، ظلم و فساد زندگي كنند بلكه خدا انسان را آيينه خودش خلق كرده است.

رئيس جمهور تصريح كرد: خداوند آن قدر به انسان كرامت داده است كه مي تواند تا مقام خليفةاللهي بالا رود و به جايي برسد كه جلوه تمام نماي خداي متعال باشد و خليفةالله شود و خدا انسان ها را خلق كرده است تا در برادري و محبت ، در سايه عدالت و توحيد و با عزت زندگي كنند.

احمدي نژاد در ادامه سخنانش در نخستين اجلاس جهاني زنان و بيداري اسلامي افزود: امروز زشت ترين جلوه خفقان و ديكتاتوري در آمريكا حاكم است.

وي افزود: قاطعانه مي گويم بي ترديد ظلمي كه امروز بر انسان و حقيقت انسان در سراسر عالم تحميل مي شود در تاريخ بي سابقه است.

رئيس جمهور ادامه داد: دايره نفوذ و سلطه فرعون ها و نمرودها محدود بود اما مستكبران امروز همه زمين و ملت ها را تحت سلطه خود گرفته و حتي تا داخل هر خانواده اي در جهان حضور و نفوذ يافته اند و اهداف خود را تحميل مي كنند.

احمدي نژاد گفت: هيچ كس در كره زمين نيست كه تلاش اقتصادي انجام دهد و در نظام اقتصادي حاكم بر جهان ، بخشي از دستاوردش را چپاول نكنند.

رئيس جمهور افزود: در زمان برده داري، ظلم و استعمار آشكار بود اما امروز مستكبران با شعار حقوق بشر، آزادي، دفاع از ملت ها، وعده زندگي برتر و پيشرفت و توسعه سياسي و اقتصادي ، بزرگترين فريب تاريخ را تحميل كرده اند.

زشت ترين جلوه خفقان و ديكتاتوري در آمريكا حاكم است.

احمدي نژاد با بيان اينكه برخي مي پندارند مردم آمريكا و اروپا آزادند ، گفت: زشت ترين جلوه خفقان و ديكتاتوري در آمريكا حاكم است زيرا گروهي فاسد و سرمايه دار صهيونيست در پشت صحنه آمريكا بر ۳۰۰ ميليون نفر مردم اين كشور و ملت هاي جهان حكمراني مي كنند.

رئيس جمهور با اشاره به سياست هاي استكباري آمريكا گفت: آنها هر وقت مي خواهند خاورميانه را اشغال كنند و جريان سياست، نفت و فرهنگ را در اين منطقه در اختيار بگيرند يك چهره خشن و وحشي مثل رئيس جمهور قبلي را به هر ترتيب رئيس جمهور مي كنند و همه احزاب و گروه ها از او حمايت مي كنند تا به عراق و

افغانستان حمله كند و يك ميليون انسان را بكشد.

احمدي نژاد افزود: آنها وقتي مي بينند كه ملت ها مقاومت مي كنند و چهره آمريكا در دنيا مخدوش شده است و راه براي تسلط مستكبران مسدود است، چهره عوض مي كنند.

رئيس جمهور افزود: سياست آنها همان سياست سلطه گري است اما اين بار بايد چهره اي ترحم برانگيز روي كار بياييد و با زبان ديگري حرف بزند و شعار تغيير بدهد؛ بنابراين تصميم مي گيرند فرد ديگري رئيس جمهور شود.

احمدي نژاد به نقش نظام سلطه در برخي كشورهاي آسيايي، آفريقايي و آمريكاي لاتين اشاره كرد و گفت: مردم در آمريكاي لاتين تلاش مي كنند و يك انسان آزاده و انقلابي را روي كا ر مي آورند اما جريان هاي غربي و آمريكايي با ترور و كودتا آنقدر مشكل ايجاد مي كنند تا ساقط شود و دوباره عناصر وابسته روي كار بيايند.

رئيس جمهور گفت: هر جا حاكميت ديكتاتوري وجود دارد، بدون شك با اتكاء به استكبار و نظام سلطه مردم را تحت سيطره خود در آورده است و همه ديكتاتورهاي ديروز و امروز جهان تحت حمايت همين كساني هستند كه شعار آزادي و حقوق بشر سر مي دهند.

احمدي نژاد افزود: روشن است كه وضع جهان بايد عوض شود و ما نيازمند تحوليم و همه نظامات سياسي و اقتصادي جهان بايد زيرورو شود.

اسلام ديني جهان شمول

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در نخستين اجلاس جهاني زنان و بيداري اسلامي ، اسلام را ديني جهان شمول خواند و گفت: قرآن براي همه انسان هاي جهان نازل شده است تا مبناي روابط انسان ها و چگونگي تعامل آنان با يكديگر اصلاح شود.

آقاي احمدي نژاد با تاكيد بر بيداري همه انسان ها براي اصلاح جامعه بين الملل افزود: متاسفانه هم اكنون نظام سلطه در تقلاست تا نگذارد انسان ها حتي در كشورهاي خود نيز مستقل باشند.

رئيس جمهور تاكيد كرد: ملت هاي جهان بايد با اين تفكر نظام سلطه مبارزه كنند و اصلاح امور جامعه بين الملل را در دستور كار قرار دهند تا آزادي و استقلال به معني واقعي تحقق يابد.

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه دين اسلام دين جهاني است و پيامبر (ص) آمده است تا همه را از قيد و بندها آزاد كند ، افزود: قرآن اين كتاب آسماني ، براي همه انسان ها نازل شده است تا همه بشر با تمسك به مفاهيم آن در مسير كمال و رشد قرار گيرند.

رئيس جمهور تاكيد كرد: بيداري اسلامي نيز بر همين مبنا پايه ريزي شده زيرا بازگشت انسان ها به حقيقت انساني و فطرت الهي خود و نيز تغيير نظام ارزشي در دل و ذهن انسان ها دو عامل اصلي بيداري انسان هاست.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه نظام سلطه نظام ارزشي ملت ها را تغيير مي دهد تا بر آنها حاكم شود، گفت: در نظام سلطه كسي عزيز شمرده مي شود كه بر ديگران به هر قيمتي برتري جويد اما در اسلام افرادي عزيزند كه با تقواتر و ايثارگرترند.

رئيس جمهور افزود: در نظام استكبار ، خودخواهي، خودبرتربيني و جستن حداكثر لذت هاي فردي ، اصل شمرده مي شود اما در اسلام شاخص هايي همچون محبت، مهرورزي ، كمك به ديگران و احترام به يكديگر ، عوامل برتري انسان ها به حساب مي آيند.

احمدي نژاد گفت: در نظام سلطه ، مبناي تنظيم روابط انسان ها منافع شخصي است حال آن كه اين موضوع در اسلام، محبت و ايمان است.

رئيس جمهور تاكيد كرد: بيداري اسلامي نيز به همين معناست و اساسا خداوند ديني به نام مسيحيت و يهوديت نفرستاده بلكه دين اسلام را كه عاشق انسان ها و كرامت بشر است براي انسان ها نازل كرده است تا روابط ميان انسان ها اصلاح و مسير كمال جويي هموار شود.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در نخستين اجلاس جهاني زنان و بيداري اسلامي به اهميت نقش زنان اشاره كرد و گفت: زنان و مردان دوشادوش يكديگر و در اصل خلقت ، همه انسان ها يكي هستند اما در تحولات اجتماعي نقش زنان و مردان متفاوت است. معتقدم كه در تحولات اجتمالي نقش زنان مهم تر ، اثرگذارتر و ماندگارتر از مردان است .

احمدي نژاد گفت: باور من اين است كه خداي متعال ويژگي هايي به زنان داده كه بسيار ممتاز است و بر اساس آن مسئوليت ها و مأموريت هاي سنگين تري براي زنان قرار داده است.

وي افزود: اگر مادر شير پاك خود را همراه با زمزمه ايمان ، پاكي ، توحيد و خداخواهي در كام فرزندش نريزد موجوداتي تربيت مي شوند كه بمب اتم مي سازند و با يك بمب ۲۵۰ هزار انسان را نابود مي كنند.

احمدي نژاد گفت: در مقابل ، مادراني كه با عشق ، محبت و پاكي را به جان فرزندان خود مي چكانند انسان هاي بزرگ ، مهربان ، عدالت خواه و آزادي خواه پرورش مي دهند.

رئيس جمهور با بيان اينكه محال است در جامعه اي زنان اراده نكنند و تحولي اتفاق بيفتد افزود: هر تحولي نيازمند اراده زنان است و اگر يك زن حركت كند فرزندان و همسرش پشت سر او حركت مي كنند و ما اين حقيقت را در ايران ديده ايم و امروز نيز آن را در جهان شاهديم.

وي با طرح اين سؤال كه چرا خدا اين مسئوليت را به زنان عطا كرده است؟ گفت: قلب زنان ، جلوه و كانون جوشش بخشش ، محبت و انسانيت است.

احمدي نژاد افزود: شيطان براي ساقط كردن هر ملتي زنان را از نقش زن بودن دور مي كند و امروز در اروپا و آمريكا موجوديت زنان از آنان ساقط شده است و غارت و استعمار و خيانت ها رخ مي دهد.

رئيس جمهور گفت: بالاترين ظلمي كه اتفاق مي افتد ظلم به زنان است و در هر جامعه اي كه زنان بيدار شده اند جلوي اين ظلم را گرفته اند.

مأموريت سنگين زنان در بيداري اسلامي

وي خطاب به زنان شركت كننده در نخستين اجلاس جهاني زنان بيداري اسلامي افزود: مأموريت شما سنگين است و بايد اين مأموريت الهي خود را در چارچوب يك كشور، يك نژاد ، يك قوم و يك زبان نبينيد.

احمدي نژاد گفت: معلوم است كه همه از پيروزي مردم در تونس و مصر خوشحال شديم اما مبادا افق نگاه به مرزهاي تونس و مصر و يمن محدود شود بلكه بايد افق نگاه جهاني باشد و همه جهان اصلاح شود.

رئيس جمهور تاكيد كرد: اصلاح جهان، شدني است زيرا خدا وعده آن را داده است و ما بايد راه را به درستي انتخاب كنيم.

وي خطاب به ملت هاي مسلمان و ساير ملت ها گفت: بايد حواسمان باشد كه مستكبران يك بار ملت ها را فريب دادند و در عقب نشيني در دوره استعمار كه بسياري از كشورها براي استقلال قيام كردند با چهره جديد نظام هايي را پديد آوردند كه بدتر از استعمار كهنه بود.

آقاي احمدي نژاد افزود: امروز كه بيداري مجدد به وجود آمده است بايد نوك تيز حركت عليه نظام استكباري و سلطه باشد و اگر اينگونه شد ديكتاتوري هاي وابسته به نظام سلطه فرو مي ريزد.

رئيس جمهور گفت: نوك تيز حركت بيداري اسلامي بايد عليه نظام صهيونيستي به عنوان جلوه تمام نماي استكبار و عامل نظام سلطه باشد و تا زماني كه اين رژيم باشد ملت ها روي خوش نخواهند ديد.

وي با اشاره به برخي آيات الهي در باره ظهور منجي افزود: خداوند شما را در اين كار بزرگ تنها نگذاشته است و عدالت بايد در جهان حاكم شود.

آقاي احمدي نژاد گفت: چه كسي مي تواند اين كار را انجام دهد؟ كسي كه خودش عادل باشد.

وي با بيان اينكه اين عدالت بايد چقدر باشد گفت: يك عادل به نسبت عدالتش مي تواند عدالت را حاكم كند و خداوند عدالت مطلق را براي مردم پسنديده است بنابراين كسي مي تواند آن را حاكم كند كه وجودش آسماني و از هواي نفس ، خودخواهي، گرايش ها ، اشتباهات و تصميمات غلط ، خالي باشد.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه خداوند چنين كسي را آفريده است و همه پيامبران (ع) وعده آن را داده اند افزود: روزي كه ملت ها تصميم بگيرند جهان را دگرگون كنند خدا برايشان رهبري از جنس پيامبر اعظم (ص) و مظهر پاكي و عدالت خواهد فرستاد.

وي گفت: اگر اين وعده نبود براي چه ما قيام مي كنيم؟

آقاي احمدي نژاد افزود: بايد همه ديكتاتوري هاي عامل برچيده شود و عدالت مطلق جايگزين آنها شود و اين مأموريت مشترك ماست.

رئيس جمهور گفت: زماني كه ملت ها براي برقراري عدالت در جهان اراده كنند، فرزندي از فرزندان پيامبر (ص) ظهور و همراه با حضرت مسيح (ع) عدالت را برقرار مي كند.

وي افزود: مأموريت مشترك ما اين است كه براي نجات بشر و استقرار عدالت در همه جهان دست به دست هم دهيم و در اين مسير حركت كنيم.

رئيس جمهور گفت: در اين راه ، مرز ، من و تو ، عرب و عجم و آفريقايي و آسيايي وجود ندارد و همه افراد آزادي خواه در كنار هم هستند.

وي افزود: بدانيد به خدا قسم سلطه آمريكا و رژيم صهيونيستي رفتني است و عدالت مستقر خواهد شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.