دختر شهادت‌طلب فلسطینی هنادی جرادات

ی 1402/09/19 - 10:09
هنادی

شهیده هنادی تیسیر جرادات در روز 22/9/1975 میلادی در الحی الشرقی واقع در شهر جنین به دنیا آمد. خانواده 12 نفره وی متشکل از 8 دختر و دو پسر بودند. هنادی به هنگام شهادت 29 سال داشت. وی دوران راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه الزهرا گذراند و سپس برای ادامه تحصیلات دانشگاهی به اردن رفت و وارد دانشگاه جرش شد. هنادی در رشته حقوق به ادامه تحصیل پرداخت و در سال 1999 فارغ التحصیل و موفق به اخذ لیسانس در این رشته گردید. در سال 2001 میلادی به دوره‌های آموزش وکالت پیوست. 

اما هنادی علاوه بر همه تعلقات مادی‌اش سودای دیگری در سر داشت، سودایی که بر همه زندگی او غلبه کرد. او می‌توانست به زندگی در این دنیا ادامه بدهد در حالی که به لحاظ موقعیت فردی آینده روشنی داشته باشد. خانواده آنها پسرشان فادی را نیز در راه آزادی فلسطین از دست داده بودند و همین می‌توانست بهانه ای باشد برای هنادی که ما سهم خود را برای مبارزه با دشمنانمان پرداخت کرده ایم. ولی او که یک وکیل موفق بود خوشبختی را برای همه ملتش می‌خواست. او تصمیم گرفت انتقام خون فادی‌ها را از دشمن اشغالگرش که در سرزمین آنها جا خوش کرده بودند بگیرد.

سرانجام هنادی جرادات در روز 4/10/2003 در رستوران ماکسیم واقع در شهر حیفا (در اراضی اشغالی سال 1948 میلادی) عملیات استشهادی‌ای را که بر عهده گرفته بود به مرحله اجرا گذاشت و بدین ترتیب انتقام خون شهدای بی گناهی راکه هر روز هدف تروریسم صهیونیسم قرار می‌گیرند، گرفت. 

دسته بندی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.