جبهه مقاومت؛ ثمره بالنده شجره طیبه «دفاع مقدس»

ج 1400/05/29 - 21:19
جبهه مقاومت به مدد الگو‌گیری از شهدای دفاع مقدس چنان به بالندگی و ابهت رسیده است که هر روز عرصه را بیش از پیش به مستکبرین و ظالمان عالم تنگ کرده و به ملت‌های بیشتری جهت عزت‌طلبی و آزاده زیستن، امید می‌بخشد.

زنان شهید ؛ کسب هر افتخاری هزینه‌ای دارد؛ این گزاره‌ای است که هر کسی بر آن صحه می‌گذارد که هر کس برای کسب یک موفقیت یا افتخار باید هزینه بپردازد. این هزینه بسته به نوع آن افتخار متفاوت است. ایران بزرگ در طول تاریخ پر حادثه خود پر بوده است از هزینه‌هایی که توسط ملت ایران پرداخته شد تا عزت و شرف آن بر تارک تاریخ بدرخشد.

امروزه که لیبرالیسم بر کل جهان سیطره یافته و لذت و کام‌جویی از لذائذ دنیا به یک عرف تبدیل شده و بعضا چونان یک دین از سوی برخی مورد پذیرش قرار گرفته، بسیاری از مردم دنیا سرکه‌انگبینشان صفرا فزوده و در یک اقدام معکوس! عزت و شرافت خود را هزینه لذت‌طلبی و رفا‌زدگی خود کرده‌ و در تصمیماتی شرم‌آور خود را به دنیای مستکبرین و زورمداران فروخته‌اند.

با نگاهی به طرز تفکر و مرام برخی سیاسیون داخلی و خارجی و پیروانشان در‌می‌یابیم که عمده مشکلات امروز کشورمان و برخی کشورها از وادادگی و سرسپردگی برخی سیاسیون به سیره و سلوک غربی‌ها سرچشمه می‌گیرد و این تفکر در تقابل با تفکر عزت‌طلبی و ظلم‌ستیزی در اسلام همواره زحماتی را برای مسلمین و عزتمندان فراهم کرده است.

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اوج هزینه‌پردازی ملت ایران برای تحکیم عزت و شرافت تاریخی ایران بوده است. عزتی که امروز ایران را در نگاه اندیشمندان و متفکران دنیا، یگانه مانع بزرگ بر سر راه یکه‌تازی مستکبرین تصویر می‌کند. شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از برکت جان‌فشانی و ایثار بی‌مثال خود شجره طیبه‌ای را در دل‌ها و تاریخ بشر غرس کردند که هر روز به مدد ایثار پیروان و یاوران آنها بالنده‌تر و شکوفاتر می‌شود.

با ظهور داعش و حمایت‌های بی‌دریغ مستکبرین از آنها کسی فکر نمی‌کرد جبهه مقاومت از دل دفاع مقدس به مدد امثال شهید قاسم سلیمانی متولد شود و با الگوگیری از شهدا، به تقابل با جبهه کفر بپردازد. این جبهه امروز چنان بالیده و رعنایی را تجربه می‌کند که هر روز عرصه را بیش از پیش بر ظالمین تنگ می‌کند. در دنیایی که سیاستمداران برای یک روز رفاه بیشتر به هر خفتی در برابر آمریکا دست می‌زنند و شرافت ملت خود را لگدمال می‌کنند، سخنان چند روز اخیر سید حسن‌نصرالله در خط و نشان کشیدن برای مستکبرین در حمایت از کشتی‌های حامل سوخت، قند در دل هر انسان آزاده‌ای آب می‌کند و آرزوی داشتن چنین سیاستمدارانی را در دل مستضعفان عالم شعله‌ور می‌سازد.

اینکه سید عربی در سخنان خود گاه و بی‌گاه و با مناسبت و بی‌مناسبت بر وابستگی خود به ولایت فقیه تاکید می‌کند همان نشانی است که آزادگان امروز به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارجاع می‌دهند تا ریشه این شجره طیبه را که در وجود ولایت خلاصه شده، به ملت‌ها معرفی کنند و به قول حافظ شیرازی:

دل‌نشان شد سخنم، تا تو قبولش کردی
آری، آری، سخن عشق، نشانی دارد

از این‌رو بر ملت ایران است که قدر این داشته‌های پربها را دانسته و با وحدت منسجم‌تر حول آن در انتخاب مسیرهای خود بیش از قبل دقت ورزیده و دل‌هایشان را در این دنیای پر هرج و مرج به کسی بسپرند که او هم دلش را به سرچشمه هستی سپرده و بی‌باک و بی‌هراس چونان پتکی بر سر مستکبرین فرود آمده است.

منبع: شمیم خوشبختی

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.