این روزها بیشتر از همیشه شرمنده نگاه شهدا هستیم

د 1400/03/24 - 10:58
دفاع مقدس
مردان آسمانی بال پرواز نداشتند تنها به ندای دلشان لبیک گفتند

 

 

 

هجدهم خرداد سال جاری، شانزدهمین یادواره ۱۸ شهید روستای طاسران کبودرآهنگ با استقبال گسترده مردم روستا و خاطره گویی راوی دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت زنان شهید، شانزدهمین یادواره ۱۸ شهید گلگون کفن روستای طاسران سه شنبه هجدهم خرداد برگزار شد.

این مراسم به دلیل استقبال گسترده اهالی روستای طاسران ،همرزمان و خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، به ویژه خواهران در حسینیه شهدای روستا برگزار شد.

الله وردی روحانی روستابا سخنرانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت روستای طاسران با داشتن ۱۸ شهید و ۲۵ جانباز و۱آزاده همچون نوری در دل آیینه است.

امینی طالع پاسدار جانباز با ذکر خاطراتی از شهدای همرزم به صبر و استقامت و شجاعت آنان پرداخت و گفت: امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است، بدانید کل جمهوری اسلامی، حرم است وجوبش کم‌تر از حرم امام حسین (ع) نیست و گستردگی این حرم بیش از گستردگی حرم حضرت زینب سلام الله علیهاست، این حرم اگر ماند دیگر حرم ها هم می مانند اگر دشمن این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص) .

وی ادامه داد: در این برهه حساس کشور از تمام مردان و بانوان ایران زمین دعوت به عمل می آید در روز ۲۸ خرداد ماه با اخذ یک رای تیری بر دشمن روانه کنند. روز ۲۸ خرداد منتقم خون حاج قاسم عزیزمان خواهیم بود و با رای خود آینده روشن برای ایران اسلامی ترسیم خواهیم کرد.

سخنران دیگر یادواره شهدای طاسران در حسینیه شهدای روستا حجت الاسلام محمدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ وی در سخنانی مقام شهید و شهادت را ستود و اظهار داشت :آسمانی شدن نه بال می‌خواهد و نه پر، دلی می خواهد به وسعت خود آسمان، مردان آسمانی بال پرواز نداشتند تنها به ندای دلشان لبیک گفتند و پریدن.

این فعال بسیجی افزود: این روزها بیشتر از همیشه شرمنده نگاه شهدا هستیم آن نگاهی که گویا فریاد می زند خونمان را به سازش با دشمن نفروشید، افسوس و افسوس که خود دل خوردن هایتان یادمان رفت.

محمدی با اشاره به شرایط کشور و فرارسیدن زمان انتخابات گفت :هرچه انتخابات پرشور تر باشد عظمت ملت ایران بیشتر در چشمان مخالفان و دشمنان دیده خواهد شد برای ملت ایران حرمت بیشتری خواهند گذاشت ، عظمت ملت ایران را حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد.

مقام معظم رهبری فرموده اند: شهدا به عنوان الگوی نسل جوان و آحاد مردم، ناظر سرنوشت و اعمال ملت ایران هستند و هر اقدام و حضوری که موجب حرکت پرشتاب تر در مسیر رو به جلو کشور شود ،موجب خرسندی روح امام بزرگوار و روح شهدا خواهد شد.

وی افزود :ازبین هزاران وصیت شهدا درباره مشارکت مردم در انتخابات به جا مانده است شهید حسن باقری تاکید داشته که بدانید هر یک رای که شما به صندوق می ریزید مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب و دشمنان آمریکا می‌زنید و یک قدم آنها را وادار به عقب‌نشینی می‌کنید.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تحمل اهداف انقلاب نداشتن سریع برای براندازی این نهاد حرکت کردند،نبردی سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند نبردی نابرابر  اما غافل بودن امامی که انقلاب را به پیروزی رساند توانایی پیروزی در این دفاع را نیز دارد. هدایت امام (ره) باعث شده تمامی گروه‌های مردمی راهی جبهه شوند وجامعه چند هزار شهید تقدیم کرد ،۸ سال جنگ که بخشی از خاک سرزمین را دشمن تصرف کرد در پایان با پیروزی رزمندگان اسلامی دشمن را از خارج کشور خارج کردیم.

 

این فعال بسیجی در پایان سخنرانی گفت: یادواره های شهدا نقش مهمی در آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌ها ایثار گری های شهدا دارد امیدوارم درک و بینش ما به جایی برسد که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم چون ارزشی بالاتر از شهادت نیست و ملتی که جان خود را نثار دفاع از ارزش های اعتقادی می کند هرگز شکست نمی خورد

انتهای پیام/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.