شهدا با شهادتشان به افتخاری که می‌خواستند رسیدند

ش 1399/08/17 - 17:39
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با مادر شهید «محمدمهدی رضوان» دیدار کرد.

به گزارش سایت زنان شهید ، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور در منزل مادر شهید امنیت «محمدمهدی رضوان» از مقام صبر این مادر گرانقدر تجلیل کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا الگوی واقعی استقامت در حفظ ارزش‌های اسلامی هستند که با جانفشانی در راه اعتلای امنیت کشور جان خود را خالصانه تقدیم کردند، اظهار داشت: شهدا مانند میوه شیرینی هستند که ثمره درخت خوب خانواده‌اند و لذا کانون خانواده نقش زیادی در انتخاب مسیر آن‌ها دارد.

مجتهدزاده خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و می‌درخشد، به برکت خون همین شهداست.

وی در ادامه گفت: اعتلای انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن این درخت تنومند نشان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان دارد که همیشه مدافع اسلام و انقلاب بوده و با نثار خون خود، این نهال را آبیاری کردند تا امروز پابرجا بماند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا نمونه آشکار ایثار و مقاومت هستند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مهمترین نقش را ایفا می‌کنند.

مجتهدزاده در ادامه گفت: شهادت مرگ تجار است، همانگونه که تاجر به دنبال کسب سود بالا است، شهدا هم سود بالایی کردند و به آن افتخاری که می‌خواستند رسیدند.

مادر شهید رضوان گفت: محمدمهدی فوق العاده شوخ طبع و انرژی مثبت خانه بود روحیه‌اش به حدی زیبا بود که هیچ وقت صدایش بالا نرفت و همیشه با احترام با همه برخورد می‌کرد.

وی گفت: هرچقدر هم خاطرات پسرم را مرور می‌کنم تلخی از ایشان به یاد ندارم و در سخترین شرایط هم لبخند بر لب داشت.

مادر شهید رضوان ادامه داد: ۱۰ روز پیش از شهادت در تماس تلفنی به من گفت دیگر با دعاهایت مرا بیمه نکنید به جای اینکه هر بار از منزل خارج می‌شوم سفارش کنید که مواظب خودم باشم برایم دعای شهادت کنید.

منبع: دفاع پرس

انتهای پیام/ع

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.