افزایش روند استخدام زنان و خانواده شهدا در دولت سیزدهم

د 1401/10/05 - 11:01
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: استخدام زنان و فرزندان شهدا و ایثارگران در دولت سیزدهم به صورت جدی عملیاتی شده است.

به گزارش سایت زنان شهید انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در دویست و یکمین نشست شورای مشاوران وزرا در امور زنان که با موضوع «زنان ایثارگر» برگزار شد، با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا اسوه زنان عالم، مادر شهیدان و ادامه دهنده راه پیامبر است، اظهار داشت: در سفری که به مناطق جنوب لبنان داشتیم، مردم آن مناطق علت پیروزی خود را در اطاعت از سید حسن نصرالله و احترام به شهدای خود عنوان کردند.

خزعلی احترام به شهدا را لازم و قابل تقدیر دانست و گفت: احترامی که بنیاد شهید به شهدا گذاشته اند ارزشمند است و خداوند به شخص آقای قاضی زاده هاشمی و مجموعه بنیاد شهید عزت دهد که به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان ارج و اعتبار می‌دهد.

 

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به استخدام زنان و فرزندان خانواده‌های ایثارگران گفت: با اینکه از مدت‌ها قبل و در دولت گذشته از استخدام خانواده شهدا و ایثارگران صحبت می‌شد؛ در این دولت بود که بحث استخدام زنان و فرزندان شهدا و ایثارگران به صورت جدی عملیاتی شد.

او از تأکیدهای رئیس جمهور برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های زنان یاد کرده و خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی موضوعی که حتماً باید برای آن اعتبار در نظر گرفته شود موضوع خانواده و تکریم زنان است.

معاون زنان ریاست‌جمهوری ادامه داد: پایش سلامت را در مورد خانواده‌های شهدا پیگیری کردیم، علاوه بر سلامت جسمی، بحث سلامت روحی خانواده شهدا و ایثارگران بسیار حائز اهمیت است. لذا موارد اردویی و تفریحی برای خانواده‌ای که در کنار خود عزیز ایثارگری را دارد که حتماً برای تجدید روحیه آنان لازم است.

 

خزعلی با اشاره به اینکه، پیشنهادات در خصوص سیاست‌های بنیاد شهید حتماً پیگیری می‌شود اما باید منابع آن دیده شود؛ افزود: از کسانی که به گونه‌ای در ارتباط با شهدا و ایثارگران هستند حتماً باید مستند تهیه شود. مخصوصاً زنان ایثارگر و زنان شهید روایت‌های اثرگذاری خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.