فراخوان ادبی داستانک و داستان‌کوتاه «خون‌نگاشت» با محوریت شهدای اغتشاشات

س 1401/08/10 - 12:02
در راستای ید واحده شدن در مقابل جریانی که به جان و امنیت و مقدسات ملت ایرانی بی اعتنایی و بی احترامی روا می دارد مجمع بنا(بانوان نویسنده انقلابی) فراخوان ادبی داستانک و داستان کوتاه «خون‌نگاشت» را منتشر کرد.


به گزارش خبرنگار سایت زنان شهید، در پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه‌ی تروریستی حرم حضرت احمدبن‌موسی،شاهچراغ(ع) بر ید واحده شدن آحاد جامعه در مقابل جریانی که به جان و امنیت و مقدسات ملت ایران بی‌اعتنایی و بی‌احترامی روا می‌دارند، تأکید شده است.

با توجه به نام آوردن معظم‌له از فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ برای نقش‌آفرینی در این زمینه مجمع بَنا(بانوان نویسنده انقلابی)، انتشارات سروش و کتاب جمکران از اساتید اهل‌قلم، نویسندگان، داستان‌نویسان انقلابی و نوقلمان علاقمند دعوت می کند با نگارش داستانک و داستان‌کوتاه با موضوع شهدای اغتشاشات و شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) به این فراخوان لبیک بگویند.

علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در قالب فایل world به همراه مشخصات کامل شام( نام‌و‌نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس) تا تاریخ ۲۰ آبان به رایانامه  m.bana1401@gmail.com و یا به آیدی @bana1401 در محیط پیام‌رسان ایتا و بله ارسال کنند.

نویسنده متعهد می‌باشد اثر خود را پیش از ارسال به فراخوان در کتاب یا مجله و... به نشر و پخش نرسانده باشد.

گفتنی است آثار منتخب در قالب کتاب چاپ خواهد شد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.