یادواره شهدای زن در دلفان

س 1393/07/08 - 10:56
تصویر

امام جمعه نورآباد: در دوران پر افتخار دفاع مقدس زنان و مردان این سرزمین همگام برای دفاع از ارزش ها و خاک وطن حماسه آفریدند… 

 حجت الاسلام سید جعفرهاشمی نژاد، صبح دیروز (۷ شهریور) در یادواره شهدای زن این شهرستان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس برگ زرینی بر افتخارات تاریخ ایران اسلامی است.

 

 وی، افزود: در این دوران پر افتخار، زنان و مردان ایران زمین با رشادت و شهامت و ایثار جهت صیانت از ارزش ها و خاک وطن جنگیدند.

 حجت الاسلام هاشمی نژاد، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس زنان نقش مهمی داشتند، اظهار کرد: در این دوران زنان همگام با مردان از ارزش های اسلامی دفاع کردند.

 وی، یادآور شد: زنان در دوران دفاع مقدس با ایثار شوهران و فرزندان خود را راهی جبهه ها نبرد حق علیه باطل می کردند.

 امام جمعه نورآباد، با بیان اینکه تاریخ هشت سال دفاع مقدس، شاهد و گواه ایثارگری ملت ایران اسلامی است، عنوان کرد: در این نبرد با برابر با مدد الهی و ایثار مردم، ملت ایران در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی دست یافت.

 وی، تصریح کرد: اهدا هزاران شهید، جانباز و آزاده، در عین آن که صدها کیلومتر از خط اصلی نبرد دور بوده، مصداق ولایت پذیری، احساس مسئولیت، جانفشانی و ایثار است.

 حجت الاسلام هاشمی نژاد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادت های ایثارگران و خون پاک شهیدان است.

 امام جمعه نورآباد، با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار در بین جوانان و نوجوانان، بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه، دسیسه های  فرهنگی دشمنان را خنثی خواهد کرد.

 وی، با اشاره به آیات و روایای مبنی بر اینکه شهدا زنده اند، خاطرنشان کرد: در نزد خداوند روزی می خورندو از لحاظ معنوی و اعتقادی دارای مقام والایی هستند.